С използването на сайта приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването и анализиране на трафика. Ок

Как работим

Как работим

Как работим

С повече от 18 години опит в сервизирането на GSM апарати, екипа ни е готов да предложи професионалните си услуги, по коректен и прозрачен начин. Зад задоволството на нашите клиенти стои наложена система и процес на работа, които гарантират бързина, качество и коректност на сервизните ни услуги. Вижте стъпките, които следваме при осъществяване на сервизни услуги:

Стъпка 1:
Позвънете ни на телефон 0892 92 60 10

В предварителен телефонен разговор ще имаме възможност да обсъдим какъв е проблема, който имате с мобилният си телефон. На база на предварително предоставената от вас информация,  можем да дадем ориентир за срока за сервизиране на мобилното устройство и съответната сума.

Стъпка 2:
Донесете вашият телефон на място в удобен за вас обект или го изпратете с куриер

За ваше удобство имате възможност да донесете устройството в предпочитан от вас обект от нашата мрежа. Избирате между пет локации! В случай че нямате физическото време да донесете телефона или таблета, можете да го изпратите с куриер.

Стъпка 3:
Безплатна диагностика

Имате затруднения с коректната работа на мобилното ви устройство и не разпознавате на пръв поглед, каква е вероятната причина? Нашият екип от специалисти ще извърши безплатна диагностика и ще ви информира за ремонтните дейности, които е необходимо да бъдат извършени, за да заработи отново вашият телефон.

Стъпка 4:
Определяне на цена и срок за ремонт на телефон или таблет

Без значение, дали сте донесли GSM-a си лично в наш телефонен сервиз или сте го изпратили с куриер, ще получите обаждане от наш служител, който след извършената диагностика ще потвърди какъв е проблема, какъв би бил срока за сервизиране, както и цената за осъществяване на услугата. Едва след вашето потвърждение, екипа ни ще премине към осъществяване на ремонта на вашият телефон или таблет. Типично повечето проблеми биват отстанявани в рамките на до 2 работни дни, при условие, че всички нужни части са налични. Консултантите ни ще ви известят предварително, в случай че срока за сервиз ще бъде по-дълъг.  Предлагаме и услугата Експресен сервиз. Експресната поръчка и възможността за нейното изпълнение се потвърждават едва, след като телефона постъпи в сервиза за безплатна диагностика.

Стъпка 5:
Осъществяване на ремонт. Оборотен телефон.

След получаване на изричното ви съгласие с посочените цена и срок за изпълнение на ремонта на вашият телефон, екипа ни ще премине към неговото осъществяване. В случай че се нуждаете, можем да ви предоставим оборотен телефон, докато трае сервизирането на вашият мобилен апарат. При замяна на части, панели, екрани и други ще бъдете предварително информирани, дали можем да предложим оригинални за вашата марка части или такива на друг производител.


Стъпка 6:
Предаване на ремонтираният телефон. Заплащане. Гаранция.

След като приключи ремонта на вашият GSM или таблет, можете да дойдете на място в сервиза ни за неговият тест и получаване. Ако предпочитате, ще го изпратим на посочен от вас адрес. Използваме куриерска фирма Еконт и тяхната услуга за преглед и тест. Заплащането може да бъде организирано в брой в нашият сервиз или с наложен платеж, в зависимост от предпочитаният от вас начин за предаване на ремонтираният телефон или таблет. Получавате устройството с гаранция 1 месец на сервизираната част.